1)
Takhle bez pokut:
na 48 km/h lze jet 50
56 - 59
84 - 89
89 - ?
105 - 109
113 - 119
u 129 nemá cenu nic psát, takhle rychle nejezdím ;-)
Tohle mám zatím ověřeno, policie mlčela když jsem jí předjížděl. Takže když jsou první, nebo dvě první čísla stejná, tak není problém. Takhle to bylo podobně i u ETS2, nevím jestli mají jiný výpočet na pokutu. Průběžně testuju rychlosti vyšší a čekám, zda dostanu pokutu, abych věděl, kde je hranice překročení rychlosti bez pokut. budu tomu muset věnovat několik stovek doláčů...
2)
Vylepšili jízdu na křižovatkách. Průjezd na oranžovou není pokutován jako jízda na červenou! a POZOR v Americe jsou semafory až za křižovatkou !!!! takže zastavit před ní a nejet až k semaforu to by byla pokutka...
Pozor při odbočování doprava na červenou (v Americe lze když neohrozíte provoz). Když máte blinkr tak v pohodě, jakmile jej zapomenete, tak jízda na červenou! a pokuta.
Ještě jeden poznatek. Jakmile jste v levém jízdním pruhu na křižovatce, najednou si vzpomenete, že chcete odbočit vpravo, dáte blink a odbočíte, tak zaplatíte pokutu - teď se mě to stalo. Asi to reaguje i na správný jízdní pruh, ještě jednou to testnu.
3)
Na malých benzinkách při vjezdu z protisměru s návěsem si hodně a opatrně nadjíždějte, jinak se můžete zaseknout o ceduli s ceníkem paliva.
"Serie fotek jak najíždět k benzince"
Video jak najíždět na malé benzínky
Video jak na malé benzínky z pohledu řidiče
Tento návod, jak na benzinky, je hlavně pro začínající řidiče, kteří ještě nemají odhad a kontrolu trucku plně pod kontrolou. Mohlo by jim to pomoci od mnohých problémů. A ještě doporučuji trénovat couvání, hlavně s dlouhým návěsem. Třeba když máte časovou rezervu s dodáním náhladu, tak na nějakém větším parkovišti nebo place
Rada pro váhavé řidiče. Před benzínkou odpojit návěs, natankovat, připojit návěs a pokračovat v cestě
Tady je patrný rozdíl ve velikosti návěsů
4.)
Jedno doporučenáí od Radmika: Milovníci rychlejší jízdy by si měli dávat pozor nejen na policejní vozy, ale ve hře jsou i funkční radary...sám jsem se o tom přesvědčil
5.)
Povinné vážení (zatím jsem narazil na pět funkčních váh)
6.)
Vjíždění z vedlejší silnice na dálnici - to bývá často problém
Bohužel AI je zde váhavá stejně jako v ETS2 a tak nevjede do silnice dřív, než opravdu nic nejede. A to jsem zde jednou strávil 40 minut herního času a nic. Nechávejte si proto od vozidla před sebou odstup, abyste mohli provézt objížděcí manévr a jakmile opatrně strčíte čumák do silnice, tak vás auta pustí vyjet. Tohle AI neudělá, a i když jedou auta po hlavní jen na odbočení vpravo k nám, a on by mohl klidně vyjet, tak nevyjede...takže takhle
7.)
Dneska jsem testoval, jak policie hlídá rychlou jízdu. Věnoval jsem tomu přes 15.000 dolarů. Testoval jsem to na dlouhém rovném úsemu mimo města a jel jsem většinou 20-30 km/h nad limit.
Během testu jsem zjistil, že po pokutě kolem mě projelo cca 5-6 policejní vozů a pokuta nebyla. Dostal jsem jí až od další hlídky. Tohle jsem testoval znad 8× a pokaždé to tak vyšlo. Říkal jsem si paráda, je otestováno, ale... po další pokutě si tak jedu, nikde žádné policejní vozidlo a najednou jedno vidím a prásk pokuta!! To mě rozhodilo celou mou teorii. Takže jinak...
Tak jsem se tudíž zaměřil na dobu jízdy a zjistil jsem, že po pokutě následuje další pokuta po cca 2 hodinách jízdy a je jedno kolik vozidel policie projede okolo a nepokutuje vás.
Takže asi tak, ale nevím jestli to nebyla další náhoda, jako u těch policejních vozů
To byl test pro spěchavce (a taky mě to zajímalo)